SecPlanPro

Wat is SecPlanPro?

SecPlanPro is een planprogramma voor kleine en middelgrote Beveiligingsbedrijven die ik samen met Marco Hofmeijer heb ontwikkeld. Het doel hiervan is om de werkzaamheden eenvoudig te registreren.

Wat kun je met SecPlanPro?

Het programma is bedoeld om een overzicht te krijgen in je klanten en de projecten.

Je kunt eenvoudig projecten toevoegen en deze via een overzicht van alle projecten en via de klant informatie opvragen en bekijken.

Aan elk project kun je meerdere taken voor medewerkers toevoegen. Elke medewerker krijgt zijn eigen taak. De taken worden automatisch zichtbaar in de kalender op het dashboard. De planner ziet alle taken en de medewerker alleen zijn eigen taken.

Daarnaast kun je een project beschikbaar stellen en hieraan beschikbare taken toevoegen. De medewerkers krijgen een mail dat er een project beschikbaar is gesteld en kunnen zich zelf aanmelden voor een beschikbare taak.

Voor elke dag hoeft er maar 1 beschikbare taak aangemaakt te worden. Zodra een medewerker zich beschikbaar gesteld heeft voor een beschikbare taak dan wordt er een mail naar de planner gestuurd. Hij of zij kan dan eenvoudig zien in het systeem wie zich voor de beschikbare taken heeft aangemeld en voor de medewerker een taak aanmaken.

Na het aanmaken van een taak wordt er een mail gestuurd naar de medewerker zodat hij of zij weet dat hij voor het project aan het werk kan. In deze mail zit een link om de taak ook eenvoudig aan hun eigen agenda toe te voegen.

Daarnaast is er een urenregistratie op taakniveau, deze kan ingevoerd worden door de medewerker of de planner. De planner houd de mogelijkheid de uren later aan te passen.